Władze Nowego Jorku zmusiły nas do zamawiania ciasteczek do każdej kawy. Czym są pliki cookies i do czego je wykorzystujemy, znajdziesz tutaj!
AKCEPTUJĘ

Regulamin forum

I Informacje ogólne
1. Forum zajmuje się ekipa opiekunów forum (zwanych potocznie adminami lub administratorami), których aktualna lista znajduje się tutaj oraz w ogłoszeniu nad forum. O każdej zmianie w ekipie użytkownicy będą informowani w temacie z ogłoszeniami. Opiekunowie forum są również jego użytkownikami, mającymi dodatkowe obowiązki.

2. Użytkownik w chwili rejestracji na forum akceptuje poniższy regulamin oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.

3. Regulamin obowiązuje od 21 listopada 2018. Opiekunowie forum będą informować użytkowników o zmianach w regulaminie w temacie z ogłoszeniami. Wprowadzone zmiany nie mają mocy wstecznej.

4. Forum funkcjonuje zgodnie z czasem forumowym.

5. New York PBF to gra opracowana i stworzona przez zespół wyznający różne wierzenia i religie, mający różne przekonania oraz doświadczenia. Użytkownicy New York PBF również są różnorodni. Każda próba obrażania innych użytkowników, prześladowania ich czy rozwiązywania prywatnych spraw na forum będzie skutkować bezwzględnym banem. Spory prosimy rozwiązywać poza forum, np. na komunikatorach Gadu-Gadu lub Discord.

6. Zabrania się propagowania rzeczy zakazanych przez prawo polskie we wszystkich formach komunikacji na forum (w tym avatarach oraz podpisach).

7. Na forum nie można reklamować innych forów. Opiekunowie forum nie prowadzą wymiany banerów.

8. Wszystkie lokacje są zakładane z konta specjalnego New York. Chcąc założyć nową lokację lub subforum, należy złożyć specjalne zamówienie. Punkt ten nie dotyczy tematów fabularnych zakładanych w mieszkaniach postaci, podróżach, retrospekcjach i rozmowach telefonicznych.

9. Regulaminy rezerwacji wizerunków, miejsc pracy, rezerwacji kierowniczych stanowisk, rejestru przedsiębiorców, nieobecności oraz biura nieruchomości znajdują się w przeznaczonych do tego działach. Jeśli w regulaminie nie ma odpowiednich zapisów, obowiązują ustalenia zawarte w innych tematach oraz decyzje podjęte przez opiekunów forum.

10. Wszelkie uwagi należy kierować na PW do dowolnego opiekuna forum lub napisać w temacie kontakt z opiekunami forum.

II Postacie
1. Login użytkownika składa się z imienia i nazwiska postaci. Może ono pochodzić od realnej osoby lub bohatera fikcyjnego, jednak z zastrzeżeniem, że gracz nie może wybierać jego wizerunku (np. gracz zakładający postać Harry'ego Pottera nie może wziąć na wizerunek Daniela Radcliffe'a).

2. Na forum możliwe jest powielanie imion. Jeśli nie chcesz, by ktoś powielił Twoje imię, spróbuj się z nim dogadać przez PW.

3. Nazwiska można powielać jedynie w obrębie rodziny.

4. Jedno konto jest przypisane jednej postaci.

5. Opiekunowie forum mogą poprosić użytkownika o wprowadzenie poprawek do karty postaci. Użytkownik ma wtedy dodatkowe 24 godziny na ich wprowadzenie. W tym czasie jego wcześniej zarezerwowany wizerunek nie może być przejęty przez innego użytkownika.

6. Na forum obowiązują avatary o wymiarach 200px na 320px przedstawiające osobę, która użycza wyglądu postaci. Wyglądu może użyczyć jedynie osoba znana z imienia i nazwiska i/lub pseudonimu.

7. Na forum można tworzyć bliźniaki oraz inne rodzeństwo pochodzące z ciąży mnogiej (np. trojaczki). Każdy z rodzeństwa musi zgłosić rezerwację wizerunku (w przypadku bliźniaków jednojajowych czas jest liczony według pierwszej rezerwacji), a następnie potwierdzić pod swoimi Kartami Postaci, że są rodziną (bliźniak 1 potwierdza pod KP bliźniaka 2, a bliźniak 2 pod KP 1).

III Rozgrywka
1. Użytkownik może rozpocząć grę fabularną dopiero po zaakceptowaniu karty postaci przez opiekunów forum. Przed akceptacją użytkownik może pisać jedynie w strefie organizacyjnej, poszukiwaniach oraz offtopie.

2. Post fabularny to post napisany w strukturze miasta NY, którą opiekunowie forum udostępnili do grania, posty w działach: rozmowy telefoniczne, podróże i retrospekcje. Post fabularny nie może być krótszy niż 200 słów.

3. Po zaakceptowaniu karty postaci użytkownik ma 3 dni na rozpoczęcie gry fabularnej. W przeciwnym razie trafi do grupy nieaktywnych, straci swój wizerunek i miejsce pracy. Czas na napisanie posta kończy się ostatniego dnia o godzinie 23:59.

4. Na napisanie kolejnego postu fabularnego użytkownik ma 7 dni. Czas na napisanie posta kończy się ostatniego dnia o godzinie 23:59.

5. Należy pamiętać, że forum New York PBF to forum typu SL (second-life). W realnym świecie nie istnieje magia oraz zjawiska nadprzyrodzone.

6. Zezwala się na multilokację. Należy zachować chronologię wydarzeń (np. poprzez notowanie rozgrywek w kalendarzu), by postać nie znajdowała się w dwóch miejscach naraz.

7. Przy zakończeniu gry w danym temacie należy umieścić znacznik [zt], [z tematu] lub inny, który jasno poinformuje graczy, że rozgrywka zakończyła się.

8. W zajętym temacie można rozpocząć nową rozgrywkę po upływie 10 dni od ostatniego postu. Starą rozgrywkę uznaje się wtedy za zakończoną.

9. Chcąc dołączyć do rozgrywki, w której biorą udział 2 osoby lub więcej, należy wcześniej zapytać je o pozwolenie.

10. Uważamy, że większość naszych użytkowników jest dorosła i nie potrzebuje specjalnych ostrzeżeń przed scenami erotycznymi lub o podwyższonej brutalności. Jednak jeśli czujesz taką potrzebę, możesz zastosować znaczniki: [hide] lub [+18] przed postem.

IV Aktywacje i dezaktywacje
1. Jeśli użytkownik trafił do grupy nieaktywnych z powodu nienapisania posta fabularnego w terminie, może ponownie wrócić do gry swoją postacią:
- Od razu po napisaniu posta fabularnego, jeśli trafił do nieaktywnych po raz pierwszy lub sytuacja powtórzyła się po raz drugi,
- Po 7 dniach i napisaniu posta fabularnego, jeśli trafił do nieaktywnych 3 razy lub więcej.
Przed aktywacją postaci należy zarezerwować wizerunek (dokładnie taki sam, jaki miał wcześniej - jeśli jest on zajęty przez kogoś innego lub nie może go zarezerwować, należy wybrać podobny do wcześniej zajmowanego), a następnie napisać post fabularny i wypełnić formularz w zamówieniach.

2. Użytkownik ma prawo dezaktywować swoją postać przez wypełnienie formularza w zamówieniach. Wizerunek po dezaktywacji postaci trafia do obiegu po 1 godzinie od wstawienia zamówienia.

3. Aktywacja wcześniej dezaktywowanej przez siebie postaci może nastąpić nie wcześniej niż 7 dni od złożenia zamówienia.

4. Konta bez zaakceptowanej karty postaci są usuwane po upływie miesiąca od chwili rejestracji.

V Blokowanie wizerunku
1. Pojęcie „blokowanie wizerunku'' rozumie się jako praktykę wrzucania postu fabularnego trzy razy pod rząd w terminie 2 dni przed wyznaczonym czasem na post fabularny (tj. 6 i 7 doba), po którym to czasie postać trafia do grupy nieaktywnych.

2. Postać, której zostanie udowodnione bycie blokerem (w tym celu opiekunowie patrzą na cztery ostatnie posty fabularne, by sprawdzić po ilu dniach powstał pierwszy post, drugi i trzeci), zostaje wrzucona do grupy nieaktywnych, jej wygląd wraca do puli wolnych wizerunków, a do jej konta zostaje dopisane ostrzeżenie.

3. Postaci, która stała się nieaktywna w efekcie praktykowania blokowania wizerunku, przysługuje prawo do zarezerwowania innego wizerunku niż utracony na czas 24 godzin, podczas których jest zobowiązana napisać post fabularny i złożyć zamówienie z prośbą o aktywację, jeśli dalej chce prowadzić rozgrywkę.

4. Przejęcie wizerunku postaci blokującej staje się możliwe tylko i wyłącznie po wrzuceniu przez nią trzeciego „blokującego'' postu pod rząd. Zarezerwować wizerunek postaci blokującej można 1 godzinie po opublikowaniu przez nią posta fabularnego.

5. Nieobecność nie chroni przed utratą wizerunku będącą efektem blokowania wizerunku, co w praktyce oznacza, że jeśli postać dwukrotnie wrzuciła post fabularny szóstego lub siódmego dnia i weźmie nieobecność pomiędzy pierwszym a piątym dniem - post, który wrzuci w okresie trzech dni na powrót nie będzie wliczał się do kolejki blokowania; ale jeśli weźmie nieobecność szóstego lub siódmego dnia cyklu, w momencie wrzucenia posta fabularnego zostanie wobec niej przeprowadzona procedura dezaktywacyjna.

6. Jeśli użytkownikowi udowodni się praktykowanie blokowania wizerunku po raz drugi, na jego konto zostaje nałożona blokada pisania.

VI Pozostałe informacje
1. Prosimy o niekopiowanie grafiki, kodów oraz treści stworzonych przez opiekunów forum oraz użytkowników. Użytkownicy nie powinni udostępniać treści, których nie są autorami. Plagiaty będą karane.

2. Opiekunowie forum wymierzają kary stosowne do sytuacji takie jak: czasowa blokada pisania, ostrzeżenie wstawione w profilu lub całkowity ban. Nie ma "jednakowego przepisu na wszystko".

3. Nieaktualne rezerwacje wizerunków, kierowniczych stanowisk, nieobecności oraz wykonanych rejestracji przedsiębiorstw, aktywacji, dezaktywacji i zmian wizerunków są przechowywane w archiwum.

4. Forum jest dostosowane do przeglądarki Google Chrome. Pobierz jej najnowszą wersję!
 

Skocz do:  

POGODA